اخبار داخلی
شماره: 13419
1394/02/01 - 09:37
شیراز میزبان سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی

دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی گفت : این کنگره علمی به مدت دو روز در تاریخ 13 و 14 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش بنیان، مریم آیت الهی بیان داشت : میهمانانی از کشورهای خارجی از جمله آمریکا ، انگلیس و عربستان سعودی دراین کنگره علمی سخنرانی خواهند کرد .

وی ادامه داد : سلول درمانی و پیوند ، مهندسی بافت ، سلول های بنیادی و خصوصیت تعدیل سیستم ایمنی سلول ها از جمله موضوعاتی است که در این کنگره دو روزه پیرامون آن بحث و تبادل نظر خواهد شد .

دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی در ادامه افزود: شیراز به لحاظ جایگاه علمی که در این زمینه دارد به عنوان برگزار کننده این کنگره علمی انتخاب شده و خلاصه مقالات پذیرفته شده دراختیار شرکت کنندگان در کنگره قرار می گیرد .

آیت الهی خاطر نشان کرد : دانشمندان علوم سلولی از دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در این سمپوزیوم حضور دارند و تازه های سلول درمانی را ارائه می دهند .

به گزارش ایرنا، وی افزود: با توجه به بعد آموزشی بودن این سمپوزیوم تمهیداتی اندیشیده شده است تا همه علاقه مندان به علوم سلولی بتوانند در آن شرکت نمایند .

برگزاری این سمپوزیوم مقدمه ای برای راه اندازی دومین پژوهشکده سلول های بنیادی کشور در شیراز در نیمه دوم سال جاری است .

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved